Politica de confidențialitate
PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
În conformitate cu Regulamentul European 679/2016 (GDPR) și legislația națională în vigoare- Legea nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, precum și ale Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, Administratorul va administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de Utilizatori.
1. COLECTAREA INFORMAȚIILOR PRIN INTERMEDIUL SITE-ului
Date de identificare colectate:
– nume, prenume, adresă email, număr de telefon-prin intermediul formularelor de contact/solicitare servicii de pe Site;
– adresă de email-prin câmpul de înscriere la newsletter;
– adresă poștală, vârstă, anul nașterii-dacă veți aplica la unul din joburile pe care le recrutăm și ne trimiteți CV-ul dvs.
Informații pe care le oferiți prin conținutul încărcat sau transmis prin intermediul Site-ului:
– colectăm conținutul și alte informații pe care le oferiți atunci când utilizați Site-ul, atunci când trimiteți mesaje prin intermediul formularelor de contact sau pe oricare din adresele de email comunicate în paginile Site-ului, diverse comentarii la articolele de pe blog sau ne trimiteți CV-ul dvs. dacă aplicați pentru unul din joburile pentru care am deschis recrutarea.
Informații despre dispozitiv:
– colectăm informații de pe sau despre computerele, telefoanele sau celelalte dispozitive de pe care accesați Site-ul, în funcție de permisiunile pe care le-ați acordat, cum ar fi:
o sistemul de operare, versiunea de hardware, identificatorii de dispozitiv;
o locațiile dispozitivului;
o numele furnizorului de servicii de Internet (ISP), tipul browserului, limbă și fusul orar, adresa IP.
Informații de jurnal:
o când utilizați serviciul, colectăm și stocăm automat anumite informații în jurnalele de pe server, cum ar fi:
o detalii despre modul în care ați utilizat serviciul, cum ar fi interogările de căutare;
o detalii privind navigarea prin paginile Site-ului și acțiunile din zonele de interacțiune;
o adresa IP;
o informații despre evenimentele survenite pe dispozitiv, cum ar fi erorile, activitatea sistemului, setările hardware, tipul de browser, limba acestuia, data și ora solicitării dvs. și adresa URL de referintă;
o cookie-uri
2. SCOPUL COLECTĂRII
Datele personale pe care ni le furnizați sunt prelucrate în scopul oferirii în condiții optime a Serviciului.
Furnizați unele dintre datele personale pentru:
-a intra în contact cu noi;
-a vă înscrie la newsletter și a primi informații relevante;
-a aplică la unul din joburile pentru care am deschis un proces de recrutare la un moment dat;
-a beneficia de Serviciile Site-ului sau ale Administratorului;
-a derula activități administrative precum facturarea serviciilor, livrarea materilelor sau trimiterea corespondenței.
Datele personale nu vor fi folosite în alt scop și nu vor fi dezvăluite sau date spre utilizare altor părți.
Restul informațiilor colectate vor fi utilizate pentru a asigura o mai bună experiență cu site-ul, pentru a personaliza conținutul și anunturile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul sau în scop statistic.
3. STOCAREA DATELOR
Stocăm datele atât timp cât este necesar pentru a vă oferi produse și servicii în conformitate cu punctele dvs. de interes.
Dacă v-ați înscris la newsletter, adresa de email va fi stocată până la retragerea consimțământului, respectiv dezabonarea de la newsletter.
Dacă ați aplicat pentru un job, toate datele personale transmise vor fi stocate până la finalizarea etapei de recrutare și vor fi șterse în maxim 3 zile lucrătoare de la finalizare. În cazul în care v-ați dat acordul pentru a păstra CV-ul și restul informațiilor pentru a vă lua în considerare în alte etape ale recrutării din viitor, atunci datele vor fi păstrate până la retragerea consimțământului.
Dacă ne-ați contactat cu o cerere punctuală, datele vor fi folosite pentru gestionarea acelei cereri.
În cazul în care ne ești partener, datele necesării facturării vor fi păstrate minim 5 ani, conform prevederilor Codului Fiscal.
4. SECURITATEA DATELOR
Datele vor fi stocate într-o bază de date, pe un server securizat, într-un datacenter dedicat. Serverul nu este accesibil decât din interiorul rețelei de date a Administratorului, prin conexiune criptată tip VPN. Baza de date este citită doar de mecanismele automatizate ale Site-ului, nu și de către persoane.
Datele personale trimise prin cereri punctuale sau pentru recrutare vor ajunge la persoanele responsabile de gestionarea acestor procese și vor fi utilizate în mod responsabil. Toate persoanele din companie (angajați sau parteneri) care ar putea intra în contact cu datele dvs. s-au angajat prin semnarea unui NDA să respecte cerințele de confidențialitate, securitate și utilizare responsabilă a acestor date.
5. PARTENERII TERȚĂ PARTE
Administratorul poate prelucra și transmite datele cu caracter personal, în condițiile prevăzute de Regulamentul European 679/2016 (GDPR) și legislația natională în vigoare, altor companii cu care se află în relații de parteneriat și numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea respectivelor companii, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în sigurantă și că utilizarea și furnizarea acestor informații personale se face conform legislației în vigoare.
Partenerii Administratorului sunt: furnizori de servicii de marketing, curierat (inclusiv Poșta Română), servicii contabilitate, servicii de plată/bancare, telemarketing, platforme de email marketing, platforme de sms marketing, platforme de publicitate Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, alte companii cu care Administratorul poate dezvolta programe comune de marketing și comunicare.
6. DREPTURILE UTILIZATORILOR
E important să știți că aveți următoarele drepturi:
-de acces = dreptul de a obține din partea Administratorului o confirmare că prelucrează datele dvs. cu caracter personal și de a avea acces la acestea;
-la rectificare = dreptul de a rectifica sau completa datele cu caracter personal inexacte sau incomplete
-”dreptul de a fi uitat” = dreptul la ștergerea datelor
-restricționarea prelucrării = dreptul de a obține restricționarea prelucrării
-opoziție = dreptul de a te opune prelucrării datelor tale cu caracter personal în scop publicitar;
-dreptul de a depune plângere la autoritatea de supraveghere;
-portabilitatea datelor = dreptul de a primi datele cu caracter personal prelucrate de Administrator sau de a solicita acestuia să le transmită unui alt operator.
7. ACCESAREA, ACTUALIZAREA ȘI ȘTERGEREA DATELOR
Ori de câte ori folosiți Site-ul, aveți acces la informațiile dvs. personale. Dacă informațiile respective sunt greșite, ne străduim să vă oferim modalităti de a le actualiza rapid sau de a le șterge, exceptând cazurile în care trebuie să păstrăm informațiile în scopuri legitime de afaceri sau juridice.
Scopul nostru este să furnizăm Serviciul într-un mod în care informațiile sunt protejate împotriva distrugerii accidentale sau rău intenționate. De aceea, după ce ștergeți informații din Site, este posibil să nu ștergem imediat copiile reziduale de pe serverele noastre active și să nu eliminăm informațiile din sistemele noastre de rezervă.
Prelucrarea datelor dvs. se va face până la retragerea consimțământului, indiferent de forma sub care a fost exprimat.
Vă veți putea dezabona oricând prin accesarea opțiunii de dezabonare din newsletter sau printr-un mesaj la: marketing@iasi.dentesse.ro .
Pentru orice solicitare în legătură cu protecția și prelucrarea datelor dvs. ne puteți scrie pe adresa marketing@iasi.dentesse.ro .
Totodată, aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor dvs. personale și să solicitați ștergerea datelor. Ștergerea datelor dvs. personale va fi urmată de ștergerea acestora din orice locație în care au fost salvate și de imposibilitatea de a vă mai transmite newsletterul sau de a vă contacta.
Pentru exercitarea acestor drepturi puteți face și o cerere în scris adresată Administratorului și pe care să o trimiteți la adresa Strada Săulescu, nr. 53, Iași, România, sau prin e-mail la adresa: marketing@iasi.dentesse.ro .
Pentru mai multe informații în legătură cu utilizarea site-ului și protecția datelor dvs. vă rugăm să accesați secțiunile Termeni și condiții și Politică de cookie-uri.